maandag 25 maart 2013

Hermes Kelly-bag


Dit is de voorkant van mijn versie van de Kelly-bag. Hieronder zal ik de originele laten zien zodat jullie ook de blog kunnen vinden waar ik het patroon haalde. Het is een beetje meet en paswerk omdat ik er een kadootje in verpakte maar het viel eigenlijk nog mee. Als alles is gemeten en uitgeknipt en gescored kun je beginnen met de tas te versieren naar eigen goeddunken. Heel leuk om te doen en dit zeg ik niet vlug maar ik ben best tevreden met het resultaat.


Dit is de zijkant van de tas. Ik gebruikte ook nog een velcrootje als sluiting zodat de tas niet openvalt als je ze optilt.


En dit is de achterzijde. Met splitpennetjes heb ik de lintjes vastgezet.
Hieronder de tassen die als voorbeeld dienden en het patroon :



Via mijn pinterest kunnen jullie de gegevens ook vinden en doorklikken naar de juiste site.








5 opmerkingen:

  1. Wauw...wat leuk gedaan Annie!
    Ik vind hem echt heel mooi......het lijkt net een echt tasje!
    Daar heb je veel werk aan gehad denk ik.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk tasje!! Zeer mooi bestempeld en afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een leuk idee om een cadeautje te verpakken,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje heb je gemaakt Annie.
    Bedankt voor het patroontje. Ik heb het in mijn mapje geplaatst. 't Zal er wel eens van komen om die ook te proberen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen