zaterdag 16 maart 2013

Condoleance kaartjes....


 Spijtig genoeg hebben we soms deze kaartjes nodig. Een klein pluspuntje is misschien dat ze allemaal door familieleden gebruikt zijn voor hetzelfde overlijden en niet voor vier verschillende.
Ik gebruikte verschillende technieken, het kaartje hierboven is een memory box malletje en het uitgesneden bloemhoofd heb ik geëmbossed met pearl zodat het een klein beetje glanst.



 Hier heb ik nog eens de sponstechniek gebruikt, eerst de stempel geëmbossed en daarna nog eens met zwart afgedrukt. Verder hoeft dit niet veel uitleg denk ik.


Hier heb ik de embossingmal beïnkt met 3 kleuren memento en dan door de machine gehaald waardoor de tekening wit blijft, gemat op wit en nog eens op grijs.



Bij deze heb ik enkele horizontale lijnen gescored en dan een vierkantje opgekleefd dat ik bestempelde met memento voor de bomen en verder de stempelstiften gebruikt voor het aquareleffect.
Voor bijna alle kaartjes haalde ik inspiratie op pinterest.

6 opmerkingen:

  1. Een reeks prachtige kaarten heb je hier gemaakt Annie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn prachtig , helaas hebben we ze af en toe nodig ...
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Annie,

    We hebben jammer genoeg soms van die kaartjes nodig maar, ze zeggen toch zo veel meer ...

    Een mooie serie !

    Groeten Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw....Annie, wat heb je een prachtige serie gemaakt!
    En inderdaad we hebben deze kaartjes soms ook nodig.....maar ze worden altijd erg gewaardeerd hoor! Ik vind ze prachtig.

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Annie,
    ik vind ze stuk voor stuk heel mooi !
    Groetjes
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen