maandag 11 maart 2013

Even iets rechtzetten...

Ik wil al mijn volgers (en natuurlijk ook de nieuwe volgers) bedanken voor al de leuke commentaren. Maar zoals Diny terecht opmerkte : de kaart met de veren had ik oorspronkelijk gepost op 24 februari en ook leuke reacties erop gehad. Gisteren heb ik geprutst aan mijn blog (ik ben niet zo een multimedia-wonder!) en op de een of andere manier had ik die post gewist. Ik heb er hem dan terug opgezet met als gevolg dat Christine en Diny voor de tweede keer een reactie plaatsten (waarvoor dank!). Sorry voor de verwarring maar ik denk dat alles nu terug normaal werkt.
Groetjes, Annie

1 opmerking:

  1. Grappig dat jij dat ook wel eens hebt Annie......ik ben er ook allemaal niet zo handig in hoor! Laat mij maar lekker kaartjes maken....met de hand!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen