zondag 2 januari 2022

Nog enkele kaarten...


En we zijn vertrokken in het nieuwe jaar! Hopelijk een iets beter dan het vorige! (corona 🙄)
Deze zijn nog enkele kaartjes die al langer de deur uit zijn maar nog niet op mijn blog te zien waren.

Dit kaartje werd ook naar een voorbeeld van Pinterest gemaakt. Een zachte achtergrond geborsteld met oxide inkt en dan malletjes uitgesneden.


Voor deze vond ik ook mijn inspiratie op Pinterest. Weer een gesponste achtergrond, het diertje zachtjes ingekleurd met aquarelstiften en uitgesneden en lichtjes verhoogd opgekleefd. Afgewerkt met een tekstje van bij Elke Verschooten en wat sterretjes.



En hier borduurde ik verder op een voorbeeld van Elke. Ik gebruikte de stencil die ik bij haar kocht en werkte af met de kerstboom die ik twee keer uitsneed en een tekst van Elke's stripjeslapje.

Bij deze is het denk ik duidelijk waar ik het idee vandaan haalde : ons aller Elke. De inkt en stencil evenals het rendiertje zijn allemaal bij haar te verkrijgen.

 

3 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor het nieuwe jaar Annie. Een gezond en creatief 2022 gewenst. Ik vind je serie kaarten erg mooi. Heel fijntjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste wensen !!!
    Mooie kaartjes !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst de beste wensen voor 2022 Annie.
    Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt....hier hou ik van....niet te druk en toch helemaal AF!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen