maandag 28 december 2020

Nog enkele kaartjes voor de feestdagen....


Deze is gemaakt met de techniek die Elke liet zien in haar Facebook live video. Ik gebruikte een andere stempel en wat andere kleurtjes.


Dit is een klassiekertje...een kerstboom gestempeld en zilver geëmbossed, een koordje met belletjes, een nieuw tekstje van bij Elke en gemat op zilver glinster papier.



Hier gebruikte ik ook een techniek gezien bij Elke. Ik gebruikte bister omdat ik toen de juiste kleur Nuvo shimmerpoeder nog niet had.
Een malletje uitgesneden en een tekstje goud geëmbossed en gemat op goud papier

2 opmerkingen:

  1. Alle twee heel mooi ! De tweede is mijn favorietje (omdat het mijn lievelingsdier is).
    Fijn einde jaar, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartjes Annie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen