donderdag 27 september 2018

50 jaar gehuwd....


Na bijna drie maand stilzwijgen ben ik er terug met één van de weinige kaartjes die ik deze zomer maakte. Er volgen er nog wel enkele en dan wordt het menens....de kerst- en nieuwjaarskaarten!
Dit kaartje maakte ik voor een huwelijksjubileum en ik gebruikte daarvoor nog eens de SU-medallion stempel die al enkele jaren oud is. Het voorbeeld waarop ik me baseerde zal ik wel ergens op het internet gevonden hebben maar weet niet meer precies waar.
De medallion is geëmbossed, de hartjes ietsje verhoogd opgekleefd, een tekstje met een lintje erdoor en klaar.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Annie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, supermooi ! Een fijne kaart en de hartjes geven het accentje !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen