maandag 6 februari 2017

Gingko snijmalletjes....


Deze snijmalletjes heb ik al een tijdje liggen. Lang getwijfeld om ze te kopen, dan toch gedaan en nu eindelijk het kaartje. Voor de inspiratie ben ik weer bij Elke in de winkel gaan kijken. In werkelijkheid is de groene kleur die ik gebruikte (panpastels) iets feller zodat het niet zo somber is als je nu zou denken (slechte fotograaf!). De gouden cirkels (een stencil van memory box) heb ik met perfect pearls gedaan, ook de gingko blaadjes heb ik daar nog even mee bewerkt. De basiskaart is donkerbruin cardstock.

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi die ginkgo blaadjes !!!!
    Mooie kaart !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi geslaagd kaartje. Ik heb een stempel en heb er eigenlijk ook nog niet veel mee gedaan, misschien een ideetje.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Annie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen