maandag 2 mei 2016

Een vlinder en craft....




Voor deze kaart gebruikte ik de mooie vlinder van Indigoblue. Ik stempelde en embosste met wit en kleurde de vleugels een beetje in met distress picket fence en white chalk van zukinenko (een marker). Voor de layout baseerde ik mij op dit voorbeeld dat ik vond op Pinterest (hieronder een kopie van de afbeelding). Mijn vlinder gaat dus ook door op de achterkant (niet aan gedacht om de achterkant ook te fotograferen!) en daar kleurde ik hem niet in. Het tekstje is  er eentje van Darkroom Door.

By Amanda Dulihanty. Stamp "Swallowtail" (Stampin' Up) in black ink in center of 8" x 5" piece of white cardstock. Stamp "Upsy Daisy" (Stampin' Up) repeatedly in green ink at bottom. Color butterfly with various shades of green markers or water brush and ink. Stamp sentiment in green. In landscape orientation, score at 4" and fold with butterfly out. Attach to green card base. [Can make in browns, blues, oranges, etc.]:

3 opmerkingen:

  1. Supermooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh....wat MOOI Annie!
    Ik dacht eerst....een halve vlinder....maar dit is heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen