vrijdag 15 april 2016

Magnolia


Deze mooie stempel kocht ik bij Elke. Zoals jullie waarschijnlijk al opgemerkt hebben maakte ik dit kaartje ook naar een voorbeeld van haar, clean and simple : een echt "Elke"-kaartje dus. Ik kleurde de bloem in met de stempelstiften en water, sneed ze uit en voegde ook nog wat 'Wink of Stella' toe. Het werd een verjaardagskaartje voor mijn schoonmoeder. Het is vrij duidelijk dat ik zelf zonder inspiratie zit en gelukkig kan terugvallen op de vele mooie voorbeelden die ik op pinterest en bij andere blogsters kan vinden.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig magnolia Annie....vorige week stonden ze hier echt in bloei....en nu ligt het weer allemaal op de grond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi deze Magnolia!!
    Een bezoek in Elkes winkel is altijd inspirerend. Bedankt voor je reactie!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen