woensdag 17 februari 2016

Een vlinder in goud


Voor deze kaart ging ik inspiratie halen bij Chrissie Stokes. Deze dame is medeoprichtster van Less is More en maakt steeds heel mooie voorbeelden bij hun challenges.
Ik stempelde de vlinder met goud en embosste hem met WOW metallic gold sparkle. Op de foto is dit niet zo goed te zien maar in werkelijkheid is er "sparkle" genoeg. Ik kleurde hem zachtjes in met een goud-metallic waterverf. De randjes van het paneeltje bewerkte ik met gouden inkt en kleefde het verhoogd op.

5 opmerkingen:

  1. Mooie vlinder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super GAVE kaart Annie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon PRACHTIG ! Zonder meer !
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tijdloze kaart met een prachtige vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle kaart en ik denk dat deze kaart in werkelijkheid nog mooier is!

    BeantwoordenVerwijderen