woensdag 28 oktober 2015

Penny Black mal Berry Cluster


Voor deze kaart liet ik me inspireren door Birgit Edblom. Zij gebruikte de stempel en sponste de achtergrond. Ik werkte met de mal (bij gebrek aan de stempel!) en maakte een achtergrond met stempelstiften en water voor het aquareleffect. Zo kleurde ik ook de mal en bracht glossy accents aan op de bessen en het takje. De foto doet de kleuren geen recht, in werkelijkheid zijn de tinten van een dieper, warmer blauw en de basiskaart is echt donkerblauw.

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat prachtig gedaan Annie......een schitterende kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je al gemaakt Annie! Leuk dat ik je ook wat kon inspireren, altijd tof om bij elkaar wat ideetjes op te doen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen