dinsdag 21 juli 2015

Nieuw materiaal testen...


Dit is er eentje voor de voorraad. Ik heb laatst de druppels van Designs by Ryn gekocht en die moest ik toch eens gebruiken! Eerst wat rondgekeken op Pinterest en dan aan de slag gegaan. Ik maakte nog eens gebruik van mijn maskeervloeistof en bister en stempelstiften...zo kwam dat ook allemaal nog eens uit de kast. het tekstje is van bij Elke en de bloemen zijn van Magenta.
Met dit kaartje doe ik mee aan de customer challenge designsbyryn.blogspot.ca july-customer-creaton-challenge.html.

8 opmerkingen:

  1. Whaw, prachtige kaart! Die druppels zijn wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Annie. Loved seeing this in my challenge! Beautiful colours and use of the drop design! Feels like summer rain :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag vier prachtige kaartjes van je voorbijkomen Annie....wat mooi allemaal! Deze vind ik heel erg GAAF....en de kaartjes voor een nieuwe woning zijn ook erg leuk...en ook de zelf geschreven tekst is super! Het was weer even geleden....maar dan ben je er gelijk met vier kaartjes....top!
    Groetjes Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi geslaagd kaartje.ook je vorige Posts zijn hele mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een creatieve kaart, mooi. Ik vind je geschrift op de kaart hieronder anders wel heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen