maandag 2 februari 2015

Knutselen en stempelen en kleuren....




Deze kaart maakte ik voor mijn beste vriendin en ze vond ze mooi (we delen dezelfde hobby dus dan is het dubbel leuk als je project geslaagd is!).
Het idee haalde ik hier maar volgens de mevrouw van de blog zou er nog een oudere versie bestaan. Als je doorklikt naar de blog van die mevrouw dan vindt je een duidelijke uitleg met afmetingen en al. Ik vond dit een leuk modelletje om ook eens te proberen en je kan het op alle mogelijke manieren versieren en ook voor gelijk welke gelegenheid gebruiken.
Het is even puzzelen om alle stukjes gesneden en geplakt te krijgen maar moeilijk is het eigenlijk niet. Vandaar de titel : knutselen.... Als de kaart is dichtgevouwen heb je een vierkante kaart van 15x15 cm, maar ook daar kun je mee variëren (zie de blog van die mevrouw).

4 opmerkingen:

  1. Wow....wat prachtig Annie.
    Je kunt met deze kaart meedoen bij Stamping Your Way die vragen een kaart met aparte sluiting.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je kaartje staan in de sitebar van een andere blog, en werd heel nieuwsgierig naar je andere creaties. Ik ben even komen spieken op je blog en wil graag op de hoogte blijven van alle pracht en praal die je maakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, ziet er niet zo makkelijk uit, maar het resultaat is top!

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt om mijn blog te bezoeken en voor de lieve commentaar. Nu heb ik ook eens door jouw blog gewandeld en ben daar ook zeer mooie kaarten tegengekomen. Dit model is heel leuk.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen