dinsdag 27 augustus 2013

Naar Elke's voorbeeld....


Op deze kaart heb ik gewerkt volgens een techniek die Elke mij op de workshop heeft uitgelegd.
Ook op haar blog kan je een gelijkaardige techniek volledig uitgelegd terugvinden. Op dit voorbeeld komt het erop aan de verschillende stappen in de juiste volgorde te doen. Eigenlijk simpel als je het weet !
Je begint met het sponsen van de achtergrond, dan stempel je de tekst en dan alles goed laten drogen, met het antistatisch kussentje er eens overheen.  Eens alles droog is stempel je een negatiefstempel met versamark en gebruik je de clear embossingpoeder, je zal zien dat het lijkt alsof je de tekst apart hebt geëmbossed. Nu spons je nog eens met je donkerste kleur over de deeltjes die niet geëmbossed zijn zodat je de bloemetjes duidelijker ziet. Een layout maak je naar keuze, ik hield het hier vrij simpel.

7 opmerkingen:

  1. mooi hoor Annie, en ik hou van het rood

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruikte deze techniek ook al en ik vind het altijd een mooi resultaat! Mooi gedaan Annie en de kleuren zijn prachtig vind ik!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze kaart is heel erg mooi.
    Daar heb je veel werk aan gehad denk ik!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De sponstechniek geeft toch zoveel mogelijkheden! Mss moet ik mij toch ook eens wat meer stempelkussens aanschaffen... De kaarten zijn zo veelzijdig!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooi kaartje Annie! Dankjewel voor de info erbij!
    En ook je vorig kaartje vind ik supermooi!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Annie,
    Heel, heel mooi !
    groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super!!!
    Je leert er wel mooie dingen, jammer dat de lessen voor mij niet uitkomen om er naartoe te gaan.
    Naar de hobbybeurs in Mechelen geweest?
    Ikke op woensdag.
    Altijd de moeite om er naartoe te gaan, maar helaas de laatste keer in Mechelen, Hasselt is me dan weer wat te ver. Ik zal het in de toekomst met antwerpen alleen moeten doen (snik).
    groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen