donderdag 20 juni 2013

experimenteren....


Ik kocht laatst zo van die malletjes die je kan gebruiken om op je embossingfolder te leggen zodat er een gedeelte van de achtergrond niet mee geëmbossed wordt. Blijkt in de praktijk niet zo evident in gebruik, toch niet met mijn bigshot. De juiste sandwich vinden is moeilijk. Voor de cuttlebug staat het op de verpakking en dat zal denk ik beter gaan. Toch maar een kaartje mee gemaakt maar ben er niet zo tevreden over. Op zoek nu naar de juiste sandwich en oefenen maar.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem anders wel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annie,
    Je hebt weer mooie dingen gemaakt, ik sta een beetje achter, maar het komt nog groetjes
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Annie het resultaat mag er best zijn hoor. En ja oefenen moeten we allemaal.

    Groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is toch geslaagd vind ik,knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart, mooie kleuren,


    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen