donderdag 4 april 2013

Tweede poging Derwentpotloden....


Mijn tweede poging : ik vind deze minder  geslaagd dan de eerste. Waarschijnlijk omdat de kleurvlakken iets groter zijn en je al vlug "strepen" krijgt, vandaar de noodzaak om de doezelaars en terpentijn aan te schaffen tot ik het voldoende onder de knie heb! Ik gebruikte hier een afdruk van een "cars"- figuurtje. De kleuren heb ik aangepast aan het autootje : elk model heeft zijn eigen "kleuren", vandaar het vele bruin. Het was een verjaardagskaartje voor een jongetje dat vijf werd en ik zou al vlug de opmerking gekregen hebben dat ik het fout had ingekleurd!

1 opmerking:

  1. Mooi gedaan, de kleuren bruin en oranje vind ik goed bijeen passen, leuke stempel en mooi ingekleurd,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen