woensdag 9 januari 2013

Nog enkele kerstkaarten...



Allereerst voor alle bloggers en mijn volgers : een gelukkig, gezond en creatief 2013!
We zijn alweer meer dan een week op weg in het nieuwe jaar maar ik wou toch deze laatste kaartjes nog laten zien. Ik ben zelfs van plan om degene die ik zo graag wou maken (maar er nog niet toe kwam) toch nog te maken (dan heb ik al een voorraadje voor volgend jaar!).




Dit kaartje maakte ik toen ik aan het opruimen was. Ik vond de reeds uitgeponste rendiertjes en dacht die ga ik nog vlug gebruiken. Soms geeft zoiets nog leuke resultaten.


Deze kaart maakte ik samen met mijn vriendin. Zij vond het voorbeeld en had de stempel. Die mocht ik dan eens lenen en dit was mijn versie (die trouwens bijna niets verschild met het origineel waarvan ik weeral niet meer de uitvoerder ken).


Hier gebruikte ik het malletje van memory box, het voorbeeld komt ook weer van het net. Bedankt dames die voor deze leuke voorbeelden zorgden en het met ons deelden op hun blog !!!



6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten!
    Leuk he, al die inspiratie die je van het net kan halen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....wat heb jij prachtige kaarten gemaakt Annie!
    Je hebt zeker niet stil gezeten.
    Ook voor jou de beste wensen en dat we veel bij elkaar mogen komen kijken en inspiratie opdoen van elkaar!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gelukkig nieuwjaar Annie! Je kaartjes zijn prachtig, inspiratie verzekerd als je eens wat rondsnuffelt op het net!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartjes ziet er geweldig mooi uit Annie.
    Die rendiertjes zijn ook wel leuk.
    Super mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes, annie, vooral die met die rendiertjes, superleuk! Maar de andere 2 zijn ook heel knap hoor!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen