maandag 5 november 2012

Award


Deze award kreeg ik van Katrin en ook van Karin. Ik wil hen daar dan ook voor bedanken. Leuk om zoiets te krijgen.

Ik heb de award aanvaard en zal hem dus op mijn beurt doorgeven aan 5 van mijn volgers die nog geen 200 volgers hebben. Als je de award aanvaard gelden er enkele regels :

* Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.
* Post de Award op je blog in de sitebar. 
*Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben. 
* Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt. 

Ik geef de award door aan : SofieMiekeElsDiny en Ilse.
Het was niet makkelijk om te kiezen want mijn andere volgers maken ook mooie kaarten en zij verdienen ook wel zo een award. Hij komt misschien hun kant uit via een andere blogster...

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de award Annie!
    Ik waarder het zeker en ben er heel blij mee.
    Ik had hem ook al van Rosina gekregen en jij stond op mijn lijstje om hem door te geven!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hééé Annie, wat lief dat je de award aan mij doorgeeft!
    Ik heb nu even geen tijd om uit te zoeken aan wie ik hem door zou willen geven (altijd moeilijk om te kiezen), maar ik probeer er wel werk van te maken binnenkort :-)
    Veel liefs!
    Mieke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel lief, bedankt voor de award! :D

    BeantwoordenVerwijderen