maandag 1 oktober 2012

Nog wat "sponging" uitproberen...


Deze uitgestanste ster van Mariannedesign had ik nog liggen van vorig jaar. Ze is van hetzelfde cardstock als de basiskaart. Voor de achtergrond maakte ik gebruik van de sponging-techniek en ik wou de donkerste kleur in het midden zodat de ster beter uitkwam maar dat is minder makkelijk te doen, je hebt meer kans op "vlekken".Volgende keer toch maar een donkere ster gebruiken op een achtergrond die je dan beter kan opbouwen van licht naar donker en het lichtste gedeelte dan in het midden!

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, ik vind dat de ster zo oplicht met die donkere inkt erachter!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook niet slecht hoor Annie! Die kleur heeft wel iets!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow ik vind het toch een super kaart zo!
    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen