woensdag 5 september 2012

Kadootje


                                            voorzijde


                                            Achterzijde

                                                     
                                                      Binnenzijde

Dit kadootje maakte ik voor een verjaardag van een meisje. Ik was te laat met mijn wensen maar het kadootje kwam juist op tijd voor de eerste schooldag.
Het idee kreeg ik van mijn vriendin die het op haar beurt ergens op het net gevonden had. Zij maakte het voor mij maar dan gevuld met make-upspulletjes : nagelvijltjes, watjes, borsteltjes, een klein tubetje crème, enz... Heel leuk om te krijgen!
Dit is echt knutselen : knippen en plakken, passen en meten en dan al die elastiekjes ! Leuk om te doen en het meisje was er blij mee.

2 opmerkingen: